01/07/2014

Dve nagradne igre za rešavače

Budući da sam prethodnih nedelja imao sjajnih rezultata na takmičenjima, a takođe sam objavio i novu knjigu "Put ka vrhu 2", odlučio sam da čitaoce bloga počastim sa dva nagradna rešavačka takmičenja, koja će oba biti održana od 3. do 9. jula 2014. godine.

Ljubitelje enigmatike očekuje "Liga rešavača 2014". Svako veče u 20:00 na blogu će biti postavljen link za dokument sa zadacima, a rešenja će se primati do ponoći, na mejl zoradis@eunet.rs. Prvih pet kola su kvalifikacije, a zatim sledi polufinale i finale. Pored nagrada za najuspešnije takmičare, jedna lepa nagrada biće dodeljena i žrebom.

Za ljubitelje šaha biće pripremljeno ukupno 14 zadataka (po dva svakog dana), ali neće biti saopšteni termini objavljivanja. Jedino što se zna je da će ti problemi ići između 8:00 i 20:00, na neki pun sat (na primer, u 11:00). Bodove će osvojiti takmičari koji prvi pošalju tačno rešenje, takođe na moj mejl zoradis@eunet.rs . Prema tome, biće potrebno ne samo znanje, nego i strpljenje, ali vredi se potruditi, jer darodavac, renomirana firma "Šahovski informator" iz Beograda, kao glavnu nagradu poklanja sjajnu "Enciklopediju šahovskih kombinacija". Naravno, biće i drugih lepih šahovskih nagrada.

Dakle, to je to. Narednih dana očekuju vas vrhunski fudbal na Mundijalu, moje vrhunske zagonetke, vrhunski šahovski problemi... Vrh, brate!

No comments:

Post a Comment