19/06/2014

Uspešna promocija knjige "Put ka vrhu 2"

Dok su neki pojedinci išli na proslavu "Kviskoteke" da traže materijal za budalaštine koje će pisati na svom blogu, da se iznova glupiraju i izigravaju ambasadore enigmatike, pa čak i da budu nekakvi savetodavci Roberta Pauletića (pre bih to nazvao dupeuvlačenjem, starom navikom koja im služi da u životu dođu do neke koristi), ja sam tamo imao pametnija posla. Pored odlaska da primim pobednički pehar i novčanu nagradu, kolegama sam predstavio moju novu knjigu "Put ka vrhu 2". Kao i uvek do sada, onima koji cene moj rad i koji mi pomažu poklonio sam primerak knjige, a primerak su dobili i neki stari prijatelji s Fejsbuka koje sam upoznao uživo. Ostatak ponetih knjiga uspeo sam da prodam, čime sam povećao novčani iznos koji ću uplatiti u humanitarne svrhe, za pomoć postradalima u velikim poplavama u Srbiji.

Dakle, može se reći da je promocija knjige bila uspešna, a evo šta mi je napisao mejlom jedan kolega: "Još jednom da ti se zahvalim na sjajnoj knjizi i da ti kažem da ću sutra uplatiti novac za još jedan primerak. Počeo sam da je čitam, ponešto sam pregledao na preskok i mogu da kažem da je knjiga 'vrh'. Poslužiće i za rešavanje u (retkim) trenucima odmora, ali mi je zanimljivo i da je čitam". Zahvaljujem se na ovakvim ocenama, jer kad već od te knjige nemam neke materijalne koristi, onda mi znači to što sam napravio nešto da sačuvam od zaborava moje enigmatsko stvaralaštvo, što će generacijama koje dolaze posvedočiti o vrhunskim rezultatima koje sam postizao.

Neko će možda zapitati zašto je bilo potrebno da već sada, u 43. godini života, pišem neku vrstu autobiografije? Odgovor, nažalost, nije nimalo lep - zato što vodeći ljudi Enigmatskog saveza Srbije godinama sistematski pokušavaju da marginalizuju moje uspehe, namerno ih izostavljajući iz enigmatskog leksikona i bibliografije. U tim knjigama su falsifikovali istoriju enigmatike u Srbiji, jer nigde ne spominju Savez zagonetača Srbije niti blistave rezultate koje smo postigli, ne samo kao predstavnici Srbije u World Puzzle Federation, nego i kroz organizaciju najraznovrsnijih i najboljih enigmatskih takmičenja u Srbiji (a i šire). To je ono što smeta tim matorim pokvarenjacima, što je Zoki nesebičnim radom, uz pomoć nekih mladih i talentovanih ljudi, stigao do enigmatskog vrha i proneo svetom slavu srpske enigmatike. Naučili su da žive u komunističkom sistemu, gde se vlast mora strogo poštovati, pa im zato ne prija nikakva slobodna misao, a zamislite još tu drskost, pojavio se neko ko je osnovao uspešnije enigmatsko udruženje od njihovog! Zato neće da spominju moju sjajnu knjigu "World of Anagrams", pokušavali su da me izbace iz saveza tako što su mi vratili članarinu koju sam uplatio, čak su mi zabranili da na sajtu ESS dajem informacije o takmičenjima koje organizujem. Međutim, sva ta nečasna rabota im je uzaludna - mogu oni poklanjati neke pehare i priznanja pojedincima koji to ne zaslužuju, ljubitelji enigmatike znaju da sam ja najuspešniji srpski enigmata na takmičenjima, znaju koliko sam doprineo popularizaciji enigmatike i koliko toga sam poklonio ljudima u životu. A onaj kikindski klovn (na koga sam posebno kivan) nek se slobodno glupira po internetu i izigrava prijatnog kolegu koji širi pozitivne vibracije - ja ću ga dok sam živ podsećati na njegovu blisku saradnju sa prevarantima i lopovima, na to kako je besramno obmanjivao sredstva javnog informisanja, kao i na to što kod kuće drži pehare koji su ukradeni meni i Sretenu Periću.

1 comment:

  1. Ukoliko sam nekom rekao da će dobiti ovu knjigu, a nisam mu dao primerak, molim da me podseti na to što sam obećao. Ne ostajem dužan nikome - ni onima koji mi čine dobro, a ni onim smradovima koji mi nepoštenjem i nekolegijalnim postupcima zagorčavaju život (a posle, tobože, ne čitaju šta pišem i glume da su dostojanstveni i iznad svega). Ništa se ne brinite, govnari, još ćete vi "ne čitati" moje tekstove...

    ReplyDelete