01/05/2014

Lukin anagram na engleskom jeziku

Na sajtu Anagrammy Awards, na kom se od 1998. godine održava nezvanično prvenstvo sveta za anagramiste, uspešno su se takmičili i enigmati sa prostora SFRJ. Ja sam osvojio 22 "gremija" (uz 11 pobeda), Ivan Andonov je stigao do 10 pomenutih nagrada, Matjaž Pihler iz Slovenije ima ih pet, a na listu nagrađenih jednom se upisala i Ljubica Bilalović iz BiH.

Prošlog meseca na takmičenju je uspešno debitovao Luka Pavičić iz Splita, čiji anagram o slavnoj švajcarskoj sportistkinji vidite na slici. Luka nije osvojio "gremi", ali je u kategoriji anagramiranih ličnosti stigao do drugog mesta, što je u vrlo jakoj konkurenciji lep rezultat. Uz čestitke kolegi, kazaću još samo da anagram u prevodu glasi: ONA? SKIJAŠ!   

4 comments:

  1. Zanimljivo je da u engleskom jeziku ne postoji reč za skijašicu. Očigledno da i u drugim jezicima ima problema kod nalaženja odgovarućih oblika za ženska zanimanja.

    ReplyDelete
  2. Zahvaljujem na pomoći i čestitki!

    ReplyDelete
  3. Sad sam se setio, osim mene, Andonova i Pihlera, na listu dobitnika "gremija" upisala se i Ljubica Bilalović. Njoj sam, kao i Luki, prijavio takmičarski rad na sajt bez njenog znanja, pošto sam procenio da bi to iznenađenje moglo dobro da prođe.

    ReplyDelete