24/10/2024

Juče na Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu


Nakon tradicionalnog okupljanja enigmata na štandu "Alme" dr Đorđa Otaševića, prisutni su došli na promociju moju knjige "Anagramne čarolije", koja je održana nedaleko odatle na štandu "Prometeja". Stigli su još Nenad Savić, Anica Milošev sa sinom Peđom, kvizaš Vladimir Jovičić, supruga kvizaša Miroslava Kordića sa svojim đacima, Miloš Karna s drugovima Sergejom i Lazarom... Prisustvovao je i direktor Brankovog kola Nenad Grujičić, koga nažalost nisam odmah prepoznao pošto ga nisam sreo dvadesetak godina, pa me je bio blam zbog toga i morao sam se izvinjavati (no nadam se da sam malo popravio utisak poklonivši mu primerak knjige "Ars Magna").


Sagovornici na promociji knjige bili su Sofija Necin i Nebojša Vučinić, a moderator Aleksandar Tanurdžić, koji je postavljao odlična i zanimljiva pitanja, tako da su posetioci bili zadovoljni ovim predstavljanjem moje knjige, ali i srpske enigmatike. Naravno, zbog toga sam bio zadovoljan i ja, pa sam na kraju posetiocima poklonio moju novu pesničko-enigmatsku zbirku "Fifti-fifti". Sve u svemu, vrlo lep dan za ljubitelje enigmatike. Hvala svima koji su pronašli vremena da dođu na ovaj skup! 🙂



1 comment:

  1. Na gornjoj slici su, s leva na desno: Zoran Radisavljević, Voja Dodevski, Sofija Necin, Ratko Stojković, Aco Janković, Vladimir Šarić, Miodrag Ivanišević i Đorđe Otašević (stoje), Zorica Jakovljević, Nebojša Vučinić, Dragan Lojanica i Miroslav Lazarević (sede).

    ReplyDelete