02/09/2024

Završeno 5. Međunarodno prvenstvo Srbije u sastavljanju zagonetaka

Nakon četiri kola, u kojima je učestvovalo 45 takmičara iz našeg regiona, završeno je 5. Međunarodno prvenstvo Srbije u sastavljanju zagonetaka, koje organizuje Enigmatski savez Srbije. Prvo mesto u generalnom plasmanu zauzeo sam ja, ispred Nebojše Dragomirovića, Zorana Milunovića, Slavka Bovana, Voje Dodevskog, Miroslava Lazarevića, Miroslava Cvetkovića i drugih vrsnih enigmata koji su imali odlične radove. 
 
U poslednjem kolu, pod nazivom "Memorijal Nikole ČD Pešića", na programu je bilo sastavljanje zagonetaka u stihu, a do medalja smo stigli Aljoša Vuković (zlato), ja (srebro) i Dragiša Cetić (bronza). Po mom mišljenju, taj dodatni kriterijum da se gleda ko je pre poslao rad nema naročito smisla, ali nema veze, smatram da je Aljoša imao sjajan rad i čestitam mu na pobedi, a Dragiši na bronzanoj medalji.
 
Vredi spomenuti da je ovo bio 36. put da sam pojedinačni državni prvak u nekoj enigmatskoj disciplini. Do nove šampionske titule sam stigao posle teške i neizvesne borbe, u jakoj konkurenciji, pa je tim draža. 
Čestitka svima koji su doprineli kvalitetu takmičenja i imali zapaženih rezultata, a organizatorima hvala na uloženom trudu da nam pripreme ovo višemesečno takmičenje.
 
Konačan plasman: 1. Zoran Radisavljević 92 poena (od maksimalnih 100), 2. Nebojša Dragomirović 90, 3. Zoran Milunović 87, 4. Slavko Bovan 86, 5-6. Voja Dodevski, Miroslav Lazarević 84, 7. Miroslav Cvetković 83, 8. Sreten Perić 81, 9. Antun Jurić 79, 10. Žarko Đokić 78, itd.

4 comments: