30/04/2024

Prilog na RTS-u

Neki prijatelji obavestiše me da sam danas oko 10:35 bio u "Jutarnjem programu" RTS-a i pričao o enigmatici.

Taj prilog je pre mesec dana išao i na naučnom kanalu RTS-a, u sklopu emisije o kriptografiji, ali ovde ga je sigurno videlo mnogo više ljudi. Može se reći da je novinarka Jovana Ćirković to lepo pripremila i da su gledaoci mogli čuti neke zanimljive stvari o našem hobiju.

Jedino što mi je donekle zasmetalo u ovom naknadnom emitovanju jeste tajming, jer upravo se vratih neuspešno iz Rapca sa Susreta zagonetača Hrvatske, gde sam bio peti u rešavanju zagonetaka i tek petnaesti u sastavljanju zagonetaka. A u prilogu puštena neka moja stara slika s hrpom pehara i medalja, hahaha... 😊 Ali, šta da se radi. Nisam pažljivo pročitao detalj iz propozicija o sastavljanju rebusa, a osim tog velikog gubitka bodova još su i prilično potcenjene moje ostale zagonetke od strane žirija, pa umesto da budem kandidat za vrh tabele (što sam kvalitetom radova zasluživao) padoh na tako nisku poziciju. 

No comments:

Post a Comment