10/04/2022

Kratka poseta Srbiji

Prethodnih desetak dana nije bilo poruka na blogu, uglavnom jer sam imao dosta posla i bio umoran. Osim toga, bio sam u kratkoj poseti Srbiji, koja zapravo i nije bila odmor, jer i kad sam tamo moram pripremati neke radove za novi broj "Kviskoteke".

Vreme je brzo proletelo, ali ipak sam uspeo uraditi stvari koje sam isplanirao. U ponedeljak sam odneo šest primeraka moje nove knjige "Ars magna" u Maticu srpsku, što je bila moja obaveza kao izdavača knjige. U popodnevnim satima sreo sam se s ljudima koji su mi pomagali u pripremi knjige (
Saša Vulić, Damir Malešev) da i njima uručim primerak, a zatim i sa Sofijom Necin, Jankom Valenćikom i Vukašinom Cicmilom, koji su bili mušterije.
 
Utorak je bio dan za spektakl. Za svega 300 dinara, koliko još uvek košta promotivna karta, isprobao sam voz koji je za 36 minuta stigao iz Novog Sada u Beograd (i to sa četvorominutnim stajanjem u Novom Beogradu). Kako je to izgledalo - zavalio 
sam se u stolicu, otvorio "Sportski žurnal" i kad sam završio s čitanjem, već smo bili kod Tošinog bunara. :) Na Topčiderskom brdu sam potom imao jedan zanimljiv susret o kome ću uskoro više pisati, a zatim je usledio obilazak redakcije "Enigmatike" i susret s urednikom Draganom Nikolićem. Uveče smo imali enigmatsko-kvizaško druženje u "Šumatovcu", gde su sem nas dvojice bili prisutni još Marko Obradović, Nenad Savić i Miloš Karna (na slici), a kasnije su nam se pridružili Valentina Milenković i Dimitrije Bukvić, te su i oni dobili primerke knjige.
 
Sreda je bio dan za predah, ali i za lagano pakovanje, jer već u četvrtak u 11 časova imao sam autobus za Zagreb. Stigao sam ipak otići do pošte i poslati još tri knjige ljubiteljima enigmatike, a uz maminu gibanicu i ostale đakonije prisetio sam se kako to izgleda prava domaća kuhinja.

No comments:

Post a Comment