25/09/2020

Ć kao ćućorenje


Ko kaže da je Ć nefrekventno slovo? U križaljci koju sam nedavno objavio u časopisu "50 skandi" ono je na drugom mestu po učestalosti, a moglo je biti i na samom vrhu, ali nisam hteo da ga stavljam u pojmove koji nemaju barem tri slova.

Na slici je Borna Ćorić, koji se tih dana uspešno takmičio na US Openu, ali prava zvezda križaljke je hrvatski trombonist i dirigent TONĆI ĆIĆERIĆ, koji sadrži čak 4 Ć. Zanimljivo da naš teniser Nikola Ćaćić ima tri Ć u prezimenu, tako da je i on dolazio u obzir za ovu skandinavku, ali ipak sam na kraju stavio neke pojmove koji su bliži hrvatskim čitaocima. 

1 comment:

  1. Sad kad sam bacio pogled na križaljku vidim da bi bilo bolje da sam umesto DIBABA stavio ĆABA i MOĆ. Onda bih gore mogao da ukrstim ADŽOVIĆ/AŠOVIĆ i IVIĆ, pa bi na taj način bila upisana još tri slova Ć. Verovatno sam se opustio što sam izvukao onaj glavni deo križaljke, pa mi je promaklo to poboljšanje.

    ReplyDelete