22/10/2019

Aktivnosti na blogu u novembru i decembru

Nakon što sam objavio vest o mom novom radnom mestu, mnogi prijatelji i poznanici su mi čestitali, pre svega na Fejsbuku, gde sam dobio čak 250 lajkova i 80 komentara. Ipak, u tom moru čestitki bilo je i onih koji su izrazili zabrinutost kako će se moj angažman u Hrvatskoj odraziti na njima omiljena takmičenja u rešavanju i sastavljanju zagonetaka.

Mada posla u redakciji ima dosta (a tek će ga biti), odlučio sam da ne prekidam lepu tradiciju, tako da nas u novembru i decembru očekuje 18. Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste, naše najkvalitetnije i najznačajnije takmičenje u toj enigmatskoj disciplini. Ukoliko neko želi da bude domaćin barem jednog kola, čime bi mi znatno olakšao posao, može da mi se javi. Prethodnih godina tu ulogu uspešno su obavljali Ivan Andonov, Rade Goljović, Branko Bjeličić, Nenad Savić, Nikola Živanović, dok mi je Svetlana Jorgaćijević pomagala u prebrojavanju glasova i izradi excell tabele. 

Pored ovoga, planiram da početkom decembra startuje 11. Liga rešavača, u kojoj vas očekuju razni enigmatski specijaliteti. Zahvaljujem se Zoranu Milunoviću i Branislavu Nikiću, koji su izašli u susret mojoj molbi da mi pomognu u pripremi rebusa, tako da će rešavači moći maksimalno da uživaju.

No comments:

Post a Comment