29/07/2019

"Politika" odala počast šampionu

Sjajan uspeh koji sam postigao na 11. Prvenstvu Hrvatske u enigmatici, postavši prvi srpski enigmata koji je šampion ovog prestižnog konkursa zagrebačke "Kviskoteke", doneo mi je zapažen prostor u jučerašnjoj "Politici". Na pola strane novina navode se moji najznačajniji rezultati, spominju se knjige koje sam napisao, uz efektan izbor anagrama. Naravno, dominira slika sa svečanosti na Jarunu, na kojoj su sa mnom šampion kviza "Kviskoteka" i urednik istoimenog časopisa Robert Pauletić i legendarni kvizmaher Lazo Goluža. Može se reći da je čitaocima na pravi način predstavljena magija enigmatike, mada je to samo delić onoga što sam stvarao prethodnih tridesetak godina, gradeći put ka enigmatskom tronu.

"Politika" jeste imala uspone i padove, ali u njoj i dalje rade vrsni novinari i ostale su čitane novine, tako da su me juče zvali neki ljudi sa kojima se godinama nisam čuo, a na društvenoj mreži Fejsbuk i preko mejla dobio sam stotinak lajkova i čestitki. Javljali su se i prijatelji mojih roditelja. Hvala svima na lepim rečima i podršci! 

No comments:

Post a Comment