11/06/2019

Najsvečaniji trenuci

Mada sam pobeđivao na brojnim domaćim i međunarodnim takmičenjima, nisam imao prilike da se obraćam publici sa pobedničkim govorom. Ipak, gledajući često kako to radi Novak Đoković nešto sam naučio, tako da sam i pored Tarikovih duhovitih upadica uspeo da kažem ono što sam hteo. Zahvalio sam se našim sjajnim domaćinima, na čelu sa Robertom Pauletićem, čestitao sam vicešampionu Marku Mihaljeviću, ali i svima ostalima koji su svojim sjajnim radovima doprineli da ovaj šampionat Hrvatske bude prava enigmatska fešta. Na kraju sam spomenuo i moje roditelje Bogdana i Zlaticu, koji su mi najveća podrška u životu.

U društvu dvojice legendi hrvatske enigmatike i kviza, Roberta Pauletića i Laze Goluže, dobijam specijalan poklon - kviska. Veću počast teško da sam mogao zamisliti! 

Foto: Krasnodar Peršun, Dalmatinski portal.hr (galerija slika uz tekst ENIGMATSKA EKSPLOZIJA ROBERTA PAULETIĆA I 50 SKANDI NA ZAGREBAČKOM JARUNU)

No comments:

Post a Comment