07/06/2019

Maj u znaku vitezova

Nema mnogo stvari koje mogu da me na izvesno vreme odvoje od enigmatike, a jedna od njih jesu razne igre. Kad me nešto privuče, onda sam u stanju da to pasionirano igram danima, nedeljama, mesecima... Ko nije imao slično iskustvo, verovatno ne može da razume o čemu pričam. Mogu još reći da kod nekih ljudi ta strast može da pređe i u ozbiljnu bolest zavisnosti.

Tokom prošlog meseca, pažnju mi je okupirala igra "Throne: Kingdom at War", u kojoj gospodarite zamkom i pokušavate da napredujete što više proizvodeći hranu, prikupljajući drvo, gvožđe, kamen, srebro, zlato. Naravno, cilj je i da formirate jaku vojsku, kojom ćete ne samo braniti vaš zamak nego i pljačkati slabije igrače. Osim glavnog heroja, koga opremate oružjem i opremom, na raspolaganju imate inkvizitore i kardinale, koji dodatno jačaju vašu moć. Značajan napredak možete ostvariti ako se udružite s drugim lordovima, jer onda imate mogućnost da stičete bonuse i kroz ratove s drugim kraljevinama i viteškim grupacijama. Trenutno imam impozantnu statistiku od 720 pobeda i svega 8 poraza, ali onaj poslednji je bio prilično bolan, jer me je igrač koji je stigao do višeg nivoa uhvatio nespremnog i naneo velike gubitke. 

Da sve bude zanimljivije, nedavno sam dobio HBO kanal na televiziji, tako da sam za desetak dana pogledao sve 73 epizode izvanredne serije "Game of Thrones". Praktično, ceo maj mi je prošao u znaku vitezova! 

No comments:

Post a Comment