24/04/2019

We are the champions...

Na pab kvizu, održanom preksinoć u novosadskom "Radio kafeu", knjige i medalje pripale su pobedničkoj ekipi "Tamburaški štim" (s leva: Milan i Snežana Sečujski, Ranko Bošnjak, Zoran Radisavljević, Zoran Ivković). Budući da je zbog istog broja bodova na kraju došlo do razigravanja, u kome sam ja pobedio člana protivničke ekipe, epitet junaka kviza pripao je meni  Naravno, ovo je ipak bila timska pobeda, svako je dao značajan doprinos. 

Što se tiče šampionskih titula na TV kvizovima, zanimljivo da ih ova ekipa ima čak pet! Ranko Bošnjak se proslavio u "Kviskoteci", Milan Sečujski je u finalu "Mozgalica" pobedio baš mene, dok sam ja šampion kvizova "Brojke i slova", "Kocka je bačena" i pobednik u grupi superciklusa "Slagalice". To ipak nije nikakav garant pobede na pab kvizu, jer lako se može dogoditi da naiđe neka nezgodna oblast. Nama često filmovi zadaju glavobolju, ponekad i muzika, dok smo tradicionalno jaki na opštem znanju, istoriji, geografiji i sportu. U svakom slučaju, omladina koja dolazi na pab kvizove treba i te kako da se potrudi da bi nas pobedila.

No comments:

Post a Comment