20/10/2018

Ivan Andonov novi šampion Srbije u kvizingu

U Staroj Pazovi danas je održano 8. Prvenstvo Srbije u kvizingu, koje je okupilo 57 takmičara. Težak test koji je pripremio Mladen Mitrović sadržao je 240 pitanja raspoređenih u devet oblasti, a pobednik je bio Ivan Andonov sa impresivnih 149 poena (uz još 13 tačnih odgovora iz najslabije oblasti, što se po propozicijama nije računalo u ukupni skor). Drugo mesto zauzeo je Bojan Lukić sa 146, a treće Žarko Stevanović sa 142 poena. Za ovu trojku znalo se da će biti glavni kandidati za šampionsku titulu i svoje kvalitete su u potpunosti potvrdili.

Pre početka takmičenja prijatno me je iznenadio iskusni kvizaš Nenad Jovanović, koji je podsetio prisutne da je okupljanje srpskih ljubitelja kvizova počelo pre tačno 10 godina, kad sam ja u okviru Memorijala Tomislava Munišića organizovao 1. Kviz  kup Srbije, na kome je pobednik bio Vladimir Krnač. Pravo da vam kažem, ja sam i zaboravio na ovu godišnjicu, ali očigledno ima ljudi koji su mi zahvalni što sam pet godina zaredom organizovao razne zanimljive turnire. Zahvaljujući tim lepim rečima kolege, bio sam raspoložen za nadmetanje i plasirao sam se na solidno 19. mesto, sa 87 poena.

Naravno, taj moj angažman oko kvizova podstakao je srpske kvizaše i na druga takmičenja i druženja, a kasnije su (ponajviše zahvaljujući angažovanju Koste Željskog) usledila učešća naših takmičara na svetskim prvenstvima, kao i organizacija prvenstva Srbije. Na kraju je "štafetu" preuzela novoformirana Srpska kvizing asocijacija (SKA), koja je obogatila sadržaje organizacijom Masters turnira i takmičenjem Apsolutnih 100. Drago mi je da u toj istoriji srpskog kvizinga ima i mog doprinosa, a posebno me raduje što neki mladi ljudi imaju entuzijazma, energije i znanja da sve to organizuju na visokom nivou.

Kompletne rezultate sa 8. Prvenstva Srbije u kvizingu možete pogledati NA OVOJ ADRESI.

No comments:

Post a Comment