14/08/2018

Ilija Đurković ubedljivo do nove pobede

Na takmičenju u rešavanju anagrama TURA 5, kojim je započela 10. Liga rešavača, ubedljivo je trijumfovao prošlogodišnji šampion Ilija Đurković, rešivši 42 od 50 zadataka. Ilija je bio odličan i u bonus igri, tako da njegovo prvo mesto nije dolazilo u pitanje. Pored pobednika istakli su se Svetlana Jorgaćijević i Nenad Savić, koji su se takođe domogli dodatnih bodova u generalnom plasmanu. Kompletne rezultate može pogledati u excell dokumentu NA OVOJ ADRESI.

Što se tiče anagrama, dobio sam mnogo pohvala i drago mi je da su rešavači uživali. Moguće je da su zadaci bili nešto teži nego na ranijim turnirima, jer nisu rešena četiri anagrama (Amilkare Ponkijeli, Uzalud se tebi nadam, Maratonci trče počasni krug, odlazak mladih u inostranstvo). Za neke anagrame pretpostavljao sam da će biti tvrd orah, no iznenadilo me da se baš niko nije setio popularnih "maratonaca". 

Zbog godišnjih odmora i velikih vrućina leto nije naročito pogodno za ovakve turnire, ali zadatke je ipak rešavalo 15 takmičara. Ukoliko ste slučajno propustili prvo kolo, nije kasno da rešavate zagonetke u drugom kolu i finalu, jer sistem je takav da se bodovni zaostatak može nadoknaditi.

Plasman u prvom kolu Lige rešavača:  1. Ilija Đurković 786 poena (736+50+0), 2. Svetlana Jorgaćijević 685 (665+0+20), 3. Nenad Savić 676 (632+44+0), 4. Ilija Ozdanovac 536 (498+38+0), 5. Stipan Medo 529 (494+0+35), 6. Darko Marković 499 (423+26+50), 7. Luka Pavičić 430 (416+14+0), 8. Branko Grbić 430 (395+0+35), 9. Nebojša Jevtović 401 (355+26+20), 10. Branislav Nikić 363 (343+0+20), 11. Dragan Stojanović 329 (271+38+20), 12. Vladimir Obradović 299 (279+0+20), 13. Ivan Bukumirić 236 (201+0+35), 14. Andon Koloski 225 (225+0+0), 15. Željko Jelaš 116 (81+0+35). 
 
Bodovi za generalni plasman: 1. Ilija Đurković 4 boda, 2. Svetlana Jorgaćijević 3, 3. Nenad Savić 2, 4-15. Ilija Ozdanovac, Stipan Medo, Darko Marković, Luka Pavičić, Branko Grbić, Nebojša Jevtović, Branislav Nikić, Dragan Stojanović, Vladimir Obradović, Ivan Bukumirić, Andan Koloski, Željko Jelaš 1.

4 comments:

  1. Čestitam Ilija za još jednu ubedljivu pobedu! Pohvale i Svetlani i Nenadu za visok plasman, a Zoranu za majstorske anagrame. Iako sam imao malo vremena za rešavanje, uživao sam otkrivajući svako od rešenja.

    ReplyDelete
  2. Darko je prvi takmičar koji je uspeo da pogodi sva tri anagrama u dodatnoj igri, a Ilija je dobro predvideo da je samo on rešio anagram "Još me boli jedna stara rana" (hit Nade Obrić).

    ReplyDelete
  3. Bravo Ilija, svaka ti čast! Čestitke i Nenadu, a zatim i svim ostalim takmičarima.

    Ne mogu da verujem da bi mi "Klimatizovane prostorije" donele 50 ekstra poena, a da je "Severozapadnu diviziju", koja je meni bila izuzetno teška, rešilo 11 osoba, pa sam dobila 0 poena. :)

    Ovaj komentar sam mogla napisati samo zato što sam posle višemesečnog cimanja sa Guglom, uspela ponovo da uđem u svoj Gmail nalog. Zasada je Gugl srećan jer sam mu dala dodatnu email adresu, pa me zasada pušta, ali s obzirom da još uvek nema moj broj telefona, (a nikada mu ga neću ni dati, a novi nalozi se ne mogu napraviti bez njega), ko zna dokle će ovo funkcionisati. Na stari način, preko Wordpressa, ne mogu da komentarišem, pošto mi je Zoran to onemogućio - ne znam da li namerno, ili sam samo ispala kolateralna šteta. Poenta svog ovog teksta je, da ukoliko u budućnosti na ovom blogu više ne budem ništa pisala i čestitala pobednicima i ostalim takmičarima, da znate šta je pravi uzrok tome, a ne zato što mi se odjednom to više ne radi. :)

    ReplyDelete
  4. Uh, zaboravila sam da se zahvalim Zoranu na takmičenju i zadacima. Bili su kao i uvek, sjajni.

    ReplyDelete