12/03/2018

Odličan kviz kod Radeta Goljovića

U objektu "Runaway Escape Room" (Novi Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 92) u subotu uveče održan je veoma zanimljiv i sadržajan Saloon kviz, koji je pripremio domaćin ovog skupa Rade Goljović. Takmičilo se 25 kvizaša, a poredak nakon osam igara bio je sledeći: 1. Ivan Andonov, 2. Filip Tot, 3. Marko Obradović, 4. Miloš Karna, 5. Zoran Radisavljević, 6. Miroslav Kordić, 7. Đorđe Karna, 8. Aleksandar Stanković, itd. Kompletnu tabelu možete pogledati NA OVOM LINKU.

Ja sam izuzetno dobro startovao u prve tri igre i pokazao zašto sam bio šampion "Brojke i slova", ali kad su došla na red neka teška pitanja, tu su konkurenti demonstrirali veliko opšte znanje, brzinu i snalažljivost, te sam pao za nekoliko mesta. Nema šta, momci mnogo čitaju, informišu se, imaju bolju koncentraciju i memoriju, no nisam još uvek za staro gvožđe, bio sam bolje plasiran od mnogih uspešnih kvizaša Pored ovoga, dodeljene su i nagrade najboljim učesnicima 16. Međunarodnog prvenstva Srbije za anagramiste (donja slika). Hvala domaćinu i svima koji su došli na ovo kvizaško-enigmatsko druženje!

No comments:

Post a Comment