17/02/2018

Još jedna uspela promocija enigmatike

Danas sam gostovao u "Žikinoj šarenici". Tokom dva-tri kratka uključenja spomenuli smo zagonetnu subotu i Dan enigmata Srbije, kao i to koliko enigmatika može da koristi i mladima i starima. Naravno, u nekoliko rečenica dobio sam priliku i da predstavim moju sjajnu knjigu o anagramima, "Put ka vrhu 4", i tu sam priliku dobro iskoristio.

Publiku je posebno oduševilo što sam bukvalno za 15 sekundi iz glave napravio anagram od imena i prezimena Mladena Cvetanovića. Dotičnog pevača (na slici levo) prvi put sam video u životu, ali sam u pauzi emisije čuo da objavljuje novi CD i taj podatak iskoristio za anagram NAMA VEĆ LETI NOV CD!  

2 comments:

  1. Anonymous18/2/18 13:15

    Tvoja sreća što je emisija postavljena na stranici RTS-a, inače bih te izgrdila što nisi unapred javio. :D

    Znaš li otprilike kada se pojavljuješ, mrzi me da gledam čitavu emisiju. :)

    ReplyDelete
  2. Mislim da počinje oko 10 časova.

    ReplyDelete