30/01/2018

Uspešna promocija knjige u Zagrebu

Juče sam bio u Zagrebu i ljubiteljima enigmatike predstavio knjigu "Put ka vrhu 4", u kojoj se nalaze moji najbolji anagrami na srpskom i engleskom jeziku. Promocija knjige bila je uspešna, ne samo zbog 15 prodatih primeraka kojima sam pokrio troškove putovanja, već pre svega zbog činjenice da su kolege i prijatelji bili oduševljeni ovom vrhunskom knjigom, kojom završavam pomenutu enigmatsku tetralogiju.   

Osim glavnog okupljanja, održanog u jednom kafeu blizu redakcije "Kvizorame", tokom dana video sam se sa Matom Glibom iz "Kviskoteke" i još nekim prijateljima iz sveta enigmatike, mozgalica i logičkih problema, a veče pre toga bio sam u Beogradu kod pesnika i enigmate Radomira Mićunovića, tako da sam u ova dva dana imao niz zanimljivih susreta. Slično enigmatsko veče može da bude održano i u vašem gradu, uz jedini uslov da mi obezbedite unapred barem 6-7 kupaca knjige.

Na slici: vesela atmosfera na promociji knjige. Prisutni su bili još Boris Nazanski, Filip Karačić i Mladen Kovačević, no otišli su pre nego što smo se setili da napravimo fotografiju.

1 comment:

  1. A gde su sad oni što kazu da si nepoželjan u Hrvatskoj? Sakrili se u mišju rupu, da ne kažem u neki manastir.

    ReplyDelete