21/01/2018

Pohvala od Dragana i čestitka od Nenada

Na promociji moje nove knjige lepo zapažanje imao je urednik "Enigmatike", Dragan Nikolić, koji je prisutne podsetio na nešto što ljubitelji enigmatike olako zaboravljaju, da ja prethodnih godina nisam bio samo najupešniji srpski enigmata i organizator sjajnih takmičenja, nego i osoba zahvaljujući kojoj su mnogi ljudi počeli ozbiljnije bavljenje ovim hobijem. Naravno, oni su ti koji su uz uloženi trud pokazali svoj talenat, a ja sam bio tu da ih ohrabrim i usmerim dobrim savetima. Nikolić je dodao još nešto što može da mi imponuje kao i svakom pravom učitelju - da su neki od mojih učenika uspeli da dostignu vrhunski nivo i da me nadmaše na pojedinim takmičenjima.

Jedan od tih ljudi, koje sam pronašao, ohrabrivao i omogućio punu afirmaciju je Nenad Savić, petostruki pobednik Međunarodnog prvenstva Srbije za anagramiste. Vremenom se među nama stvorio rivalitet, ali i uzajamno poštovanje, jer ja se s dobrim i poštenim ljudima nalazim na istoj talasnoj dužini i s njima odlično sarađujem. Od Nenada sam uoči promocije knjige dobio sledeću anagramnu čestitku, na kojoj mu se od srca zahvaljujem:

OSTVARENJE KVADRILOGIJE GRUNE TEKSTOVE UČITELJA ANAGRAMA I DOMAĆINA SRPSKIH KVIZOVA! (četiri knjige "Put ka vrhu" novosadskog velemajstora enigmatike Zorana Radisavljevića)

No comments:

Post a Comment