15/12/2017

Meč za prvaka Srbije u kvizovci

Sutra, sa početkom u devet časova, u čitaonici Studentskog grada na Novom Beogradu biće održan finalni meč za prvaka Srbije u kvizovci. Organizator meča je Savez zagonetača Srbije, a finalisti su Branislav Nikić iz Požarevca i Zoran Radisavljević iz Novog Sada, koji su nedavno bili najuspešniji na kvalifikacionom turniru. Finalni meč igra se do četiri pobede, sudija je Rade Goljović.

Na slici: pozicija iz nedavne partije Radisavljević - Nikić, u kojoj smo obojica imali preko 200 poena. Ja sam za poslednji potez imao odlična slova (E, U, U, P, R, B, D, M, dva džokera), ali nisam mogao da za kratko vreme nađem reč od jedanaest slova koja bi mi donela pobedu.

1 comment:

  1. Zanimljivo da smo u ovoj partiji i Nikić i ja složili po četiri "desetke" za bonus poene. Njegove dugačke reči bile su POLUGLASNE, NEIZMUVANI, PREMLAĆENA i FEUDALNOST, dok sam ja imao MOREPLOVCI, KABINETSKA, MALIŠANOVE i SUMPORASTO.

    ReplyDelete