20/08/2017

Održani 17. Susreti enigmata Srbije

U Subotici su danas završeni 17. Susreti enigmata Srbije, koje tradicionalno organizuje Enigmatski savez Srbije. Najuspešniji klub na takmičenju bio je EK "Kikinda", dok sam za najuspešnijeg pojedinca proglašen ja. Budući da sam imao dostojne protivnike (pre svih Slavka Bovana), time je ovaj rezultat vredniji.

Inače, nastupio sam u svih pet disciplina (tri zvanične i dve revijalne), postigavši sledeće rezultate:

Sastavljanje anagrama: 1. mesto
Rešavanje zagonetaka: 2. mesto
Sastavljanje zagonetaka: 4. mesto
Super kvizovka: 1. mesto
Šah: 3. mesto

Pošto se po aktuelnom Pravilniku takmičenja ESS-a za sveukupni rezultat boduju plasmani prvih pet takmičara u zvaničnim disciplinama, ja sam skupio 11 bodova (5 anagrami, 4 rešavanje, 2 sastavljanje), dok je Bovan s prvim mestima u rešavanju i sastavljanju zagonetaka imao 10. Drugim rečima, bilo je tesno i ne bi bilo nezasluženo da je najbolji takmičar bio on, s dve pobede u zvaničnim disciplinama. S druge strane, kad bi se gledale i discipline koje su nekad bile u zvaničnom programu (kvizovka i šah), najbolji učinak opet imam ja.

Ekipa ED "Đorđe Natošević" iz Sombora (Zoran Radisavljević, Dragan Radosavljević, Mirko Rančić) uspela je da pobedi u sastavljanju anagrama i da zauzme treće mesto u sastavljanju zagonetaka (Zoran Radisavljević, Miloš Karna, Anica Milošev), dok smo u rešavanju bili četvrti (Zoran Radisavljević, Miloš Karna, Milan Žarkovački). Vredi spomenuti i treće mesto mladog Marka Radosavljevića na turniru u super kvizovci. Kad se sve sabere, očigledno da nismo mogli u potpunosti parirati znatno iskusnijim kolegama iz EK "Kikinda", no nama je poslednjih godina bilo primarno da podmladimo članstvo i da oni na raznim druženjima enigmata steknu takmičarsko iskustvo. Imamo još talentovane momke poput Kristiana Kneževića i Darka Markovića, tako da smo zapravo jedini klub iz Srbije koji je nešto konkretno uradio na podmlađivanju članstva i postigao neke zapažene rezultate na tom planu. Dok možemo, Željko Dimović i ja smo tu da ih ohrabrujemo i uputimo u neke tajne enigmatike, a naravno, za još bolje rezultate zavisi koliko će se oni posvetiti ovom lepom hobiju.

1 comment: