11/07/2016

Festival igara opravdao očekivanja

Ljubitelji igara proteklog vikenda imali su sjajno okupljanje u velikoj dvorani novosadskog Spensa. Na 1. Međunarodnom festivalu igara posetiocima su se predstavili razni proizvođači i prodavci video igara, klubovi društvenih igara, a štand sam imao i ja, demonstrirajući posetiocima kvizovku (srpskohrvatsku varijantu skrebla). Pored toga, održane su i neke strip radionice, jer stripovi su po svojoj tematici bliski brojnim igrama, a zajedničko im je i to što pobuđuju maštovitost i kreativnost.

Koliko je dobro bilo na festivalu, mislim da ćete moći da zaključite i na osnovu ovih nekoliko fotografija, mada bi pravi doživljaj bio da ste bili u dvorani, probali razne arkadne i logičke igre, sportske simulacije, itd. Na jednom štandu zadatak je bio da se demontira tempirana bomba! Koliko sam mogao da ispratim, održani su i nagradni turniri u stonom fudbalu, u fantastičnoj video igri PES (Pro Evolution Soccer), društvenoj igri X-Wing, itd.

Spadam u one koji se sećaju prvih igara na "spektrumu" i "komodoru", jednostavnih, ali vrlo zaraznih. Nisam imao te računare, ali sam od zarade na kvizu "Brojke i slova" kupio legendarnu "amigu", koja je u to doba postavila neke nove standarde i oduševila poklonike igara. Budući da tehnika brzo napreduje, uskoro je i "amiga" postala prevaziđena, ali sam ja još dugo na njoj igrao neke spektakularne igrice, koje bih voleo da prebacim na sadašnji kompjuter. Koliko bi mi oduzelo vremena kad bih počeo redovno da upražnjavam sve ove moderne igrice, ne smem ni da pomislim... :)

No comments:

Post a Comment