06/03/2016

Zašto sam pristupio pokretu "Dosta je bilo"?

U poslednjih 26 godina, osim redovnog izlaženja na izbore, nisam se aktivno bavio politikom. Dok su neki išli na demonstracije, dobijali batine od policije, gutali suzavac, posmatrao sam to sa distance, jer mislio sam da od mene ništa ne zavisi i zašto da ja budem nečiji pion. Savest mi je mirna što se tiče glasova koje sam dao, jer nisam podržavao diktaturu, ratove, lopovluk, korupciju, partijsko zapošljavanje, itd. 
  
Sada, kao i mnogi drugi građani Srbije, kažem "Dosta je bilo!", i odlučio sam ne samo da uplatim godišnju članarinu, nego da pokret čiji je lider Saša Radulović podržim i kao aktivista. Ovog vikenda prikupljali smo potpise za izbornu listu i delili letke po zgradama. Organizujemo tribine i trudimo se da građane o našem programu informišemo kroz živu reč, jer smo na televizijama sa nacionalnom frekvencijom u blokadi. Na izbore izlazimo samostalno, jer ne želimo da uđemo u parlament nekim trulim koalicijama, sa strankama koje su već bile na vlasti i izneverile glasače i građane Srbije. Kad bismo sarađivali sa onima koji ne pristaju na naša osnovna programska načela, ne bismo bili ništa bolji od njih.

Cilj vlasti je da ovaj narod drži u stanju apatije, da ljudi misle kako je nemoguće doći do pozitivnih promena. Što se tiče pokreta "Dosta je bilo", u medijima se povremeno pojavljuju tvrdnje da nećemo preći cenzus, mada smo pre dve godine bez ikakve kampanje imali oko 2,5 odsto glasova (tad su govorili da ćemo dobiti 1%). Lažiraju nekakve ankete, u kojima nas stavljaju pod opciju "ostali". Kad smo toliko marginalni i nebitni, ostaje da se upitamo zašto onda blatoidi poput "Informera" blate Sašu Radulovića ili pišu nekakve izmišljotine da ćemo ući u koaliciju sa Dverima i DSS? Pa, jasno je - žele da unesu konfuziju među glasače, jer se pribojavaju da pređemo cenzus i napravimo pometnju na političkoj sceni, kao nova opcija koja iza sebe nema hipoteku prošlosti.

Elem, da vam ne bih previše pričao, o radu pokreta "Dosta je bilo" možete se informisati NA SAJTU. Preko interneta smo vrlo aktivni, a odnedavno Saša Radulović svake nedelje drži VIDEO KONFERENCIJU, u kojoj odgovara na pitanja gledalaca. Pogledajte, informišite se, donesite određene zaključke. Moje mišljenje je da Saša Radulović logično analizira stanje u društvu, nudi neke konkretne predloge i rešenja kako da se uvede red u državu, ne obećava kule i gradove, a u njegovim izlaganjima nećete naići na primitivizam, nacionalizam... Sve to su razlozi zašto sam odlučio da podržim pokret "Dosta je bilo".

No comments:

Post a Comment