16/03/2016

Kolega Boris Nazanski o mojoj knjizi

Nekadašnji urednik čuvene zagrebačke revije "Kviz", a sada urednik "Kvizorame", Boris Nazanski, u najnovijem broju "Kvizorame" dao je opširan prikaz moje knjige "Put ka vrhu 3". Pored komentara u uvodnoj kolumni, Boris je čitaocima predstavio pet mojih stihovnih zagonetaka, dva rebusa i jedan indirekt. Osim toga, na koricama časopisa dao je i nagradnu skandinavku, u kojoj se tematski pojmovi odnose na pomenutu knjigu.

Kad ovakve pohvale dolaze od nekog koga smatram enigmatskim uzorom i učiteljem, uz čiji časopis sam zavoleo enigmatiku i počeo da se bavim sastavljanjem, onda je najmanje što se može reći HVALA. Naravno, Boris zaslužuje i mnogo više od toga, tako da mi nije bilo teško da nedavno odem do Zagreba i njemu i kolegama iz Hrvatske donesem primerke moje najnovije knjige.  

Od knjiga koje izdajem nemam neki profit niti ga očekujem. Pišem ih sa željom da ostane nekog traga o mom stvaralaštvu, da mogu da ih podelim za takmičenja koja organizujem i poklonim ljudima koji se prema meni prijateljski odnose i koji su mi u prethodne tri decenije pomogli svojim znanjem, iskustvom i savetima. Sa pojedinim autorima razmenjujem knjige (što je takođe dobro i korisno), a nešto malo i prodam, što nije dovoljno da bi enigmatsko izdavaštvo bilo profitabilno. Međutim, meni u bavljenju enigmatikom novac nikad nije bio primaran motiv, i zato sam uz talenat, rad i entuzijazam stigao do samog vrha, a taj put sada predstavljam čitaocima. Bilo bi mi drago da među njima bude onih koji će od mene naučiti razne enigmatske cake, kao što su meni neke nove vidike otkrivali Boris Nazanski, Pero Galogaža, Pavle Bogdanović, Milan Milin i drugi velemajstori enigmatike.

No comments:

Post a Comment