28/02/2016

Prekjuče u Zagrebu

Kolega Josip Dubrović i ja u petak smo bili na izletu u Zagrebu, gde sam promovisao moju novu knjigu "Put ka vrhu 3".

Josip me je ujutro sačekao kolima kod Bogojeva, odakle smo dosta brzo stigli do Zagreba. Prvo smo navratili u redakciju "Kviskoteke", zatim smo otišli do "Kvizorame", a nakon toga do obližnjeg kafea "Diplomac", u kome se često okupljaju enigmati. Na piću sa nama bili su još Boris Nazanski, Vladimir Kutnjak, Mladen Markobašić, Zdenko Bakotić, Ivan Hrgović, Budimir Ćosović, Goran Vodopija, Filip Karačić s prijateljicom Tenom i dve Josipove prijateljice iz Zagreba, Lucija i Renata.

Naravno, pored poklona koje sam odneo za kolege, nekoliko knjiga sam i prodao, tako da sam donekle podmirio troškove putovanja. Nakon noćenja, još sam imao toliko vremena da se vidim sa Sinišom Borasom, koga pored logičkih problema zanima i klasična enigmatika. Sve u svemu, lepo putovanje. Taman toliko su mogle da dozvole moje materijalne mogućnosti, a da izađem u susret kolegama iz Hrvatske.

2 comments:

  1. Uz pozdrav, kako Zoranu, tako i svima sa fotografije! Lijep primjer druženja i promoviranja enigmatike.
    Zamjerka Dubroviću što mi nije bacio kost- sigurno bih je uhvatio....

    ReplyDelete