09/12/2015

Liga rešavača 2015 - četvrto kolo - link za zadatke

Link sa zadacima za četvrto kolo ovogodišnje Lige rešavača možete da preuzmete NA OVOJ ADRESI 

Pre nego što počnete da rešavate zadatke, zamolio bih da još jednom obratite pažnju na pravila takmičenja:

- Rešenja se mogu prijaviti u dva navrata, a šalju se do 22:30, na mejl zoradis@eunet.rs .

- Naknadne ispravke su moguće, ali onda se računa ono što je upisano poslednje.

- Za sve dodatne informacije možete tokom turnira zvati na telefon 064/297-3582
 

UGODNA VAM ZABAVA I SREĆNO!

6 comments:

  1. Rezultate i rešenja zagonetaka daću sutra pre podne, jer imao sam naporan dan i umoran sam.

    Nadam se da ste zadovoljni pripremljenim zadacima, koji su bili nešto teži nego u prethodnim kolima, jer bliži se kraj takmičenja i neizvesnije je kad su rešavači pod pritiskom i u cajtnotu.

    ReplyDelete
  2. Ako je u drugoj jednačnini rješenje

    NATALI PORTMAN,

    imamo jednačinu s izmjenom (T=N), obzirom da su zadani:

    MARAT (Safin) i (Hamit) ALTINTOP

    ReplyDelete
  3. Ne znam kako je Marku i meni promakla ta neispravnost, zbog čega se izvinjavam. Zadatak ipak neću poništiti, jer data slova su nametala prezime Portman, tako da su skoro svi takmičari došli do zamišljenog rešenja.

    Ako je neko primetio da je rešenje logogrifno, onda je bilo logičnije da to upiše i prijavi neispravnost domaćinu, da me zbog te nedoumice pozove na mobilni telefon ili pošalje SMS poruku, nego da ne upiše rešenje, misleći da mora biti nešto drugo.

    ReplyDelete
  4. Obzirom da je dosta vremena trebalo za rješavanje mrežastih zagonetaka, tu jednadžbu sam riješio i u pisao praktički u zadnjim sekundama, pa eventualno skretanje pažnje domaćinu na logogrif više nije imao smisla.

    ReplyDelete
  5. Primetio sam još jednu grešku - anagramne jednačine su trebale da zajedno donose 18 poena (kao što je i napisano u uvodnoj tabeli), odnosno svaka je vredela šest poena i tako sam na kraju i računao. Maksimalan učinak mogao je da bude 250 poena.

    ReplyDelete
  6. Isprika svim rješavačima i sa moje strane zbog propusta.

    Zadatke sam Zoranu poslao krajem osmog mjeseca pa ih poslije nisam više provjeravao. Moj grijeh!

    Lijep pozdrav od
    Marka Mihaljevića!

    ReplyDelete