23/08/2015

Poštene odluke sa oporim ukusom

Na jučerašnjoj sednici Predsedništva ESS sve odluke bile su poštene, pa se može reći da ima nade za srpsku enigmatiku. Međutim, to što se događalo bilo je psihički iscrpljujuće, jer količina zlobe, pokvarenosti i bezobrazluka koju je pokazao Slavko Bovan (potpomognut Zlatanom Pupezinom i Krstom Ivanovom) nadmašila je sve do sada viđeno, ako se izuzme u tom segmentu ipak nenadmašni Milorad Živanić, koga je pomenuta trojka žustro branila.

Najvažnija odluka je da se Živanić proglašava nepoželjnom osobom u Enigmatskom savezu Srbije i nema ni govora da će se o tome dalje raspravljati, to je kraj. Stvarno ne znam šta još treba da ugledni enigmati kažu, pa da tvrdoglavi pojedinci prihvate takvu neminovnost. Ako nekom to nije jasno, u ESS više neće biti mesta za lopove i njihove saradnike i vrlo brzo očistićemo savez od raznih nemoralnih tipova koji pod plaštom "proceduralnih pitanja" pokušavaju da vrate staro stanje u savezu i obore poštene odluke.

Druga važna i principijelna odluka (čini mi se da je bilo 7:2, uz tri uzdržana) jeste da Perić i ja ostajemo ravnopravni pobednici SES u Vranju i Boru, sa Bovanom i Kneževićem. Ponovo je prevagnuo princip pravde i poštenja, nad rezonima tipa "znamo da su Perić i Radisavljević oštećeni, ali ne treba menjati već donete odluke". Međutim, ja neću da likujem i da se rugam, kao što bi Bovan radio da se meni ponovo nanese nepravda. Donesena odluka je krajnje fer i poštena - svi su zvanični šampioni i nikom ništa nije oduzeto.

Ako bi se sada povukle sve žalbe protiv mene, smatrao bih to razumnim ponašanjem, koje bi doprinelo smirivanju tenzija i omogućilo normalan rad saveza. Zar nije bolje da svi idemo dalje i spremamo se za Susrete u Valjevu (bez Živanića, naravno), nego da jedni drugima kidamo džigericu oko nečeg što je potpuno očigledno, da su takmičenja u Vranju i Boru protekla neregularno i nefer? Stvarno ne razumem kako neko može toliko da me mrzi i hoće da mi se nanese nepravda po svaku cenu, a sve to začinjeno jadnim opravdanjima i tumačenjima, kojima se izvrće suština problema. 

Za "Naslovne anagrame", takmičenje koje je paralelno sa ED "Đorđe Natošević" počeo da organizuje Slavko Bovan, prisutni su konstatovali da je Bovanovo ponašanje nekorektno i nekolegijalno. Nije doneta nikakva zvanična odluka, ali već izrečeni komentari trebalo bi da svakom normalnom i poštenom čoveku budu dovoljni da odustane od inaćenja, a ne da najavljuje kako će da nastavi sa organizacijom, uz promenu imena. To ne menja ništa suštinski - time se našem klubu ponovo otima koncept takmičenja i nanosi šteta.

ED "Đorđe Natošević" će razmisliti da li da ovaj slučaj prosleđuje na neke više instance, jer smatramo da je postupak našeg bivšeg člana težak bezobrazluk, a on, koliko vidimo, nije se dozvao pameti. Tačno je da nemamo zakonom zaštićeno pravo na takav koncept takmičenja, ali u ESS moraju postojati neke najosnovnije moralne norme, za početak ona - NE KRADI. Naš klub ne želi da ima ništa zajedničko sa nekim ko otvoreno sarađuje sa prevarantom Živanićem, a povrh svega još sprovodi hajku na mene, tražeći da mi se po drugi put ukrade nešto što sam zaslužio svojim rezultatima u Boru. U svakom slučaju, ako Bovan nastavi svoju ofanzivu, "Natošević" neće sedeti skrštenih ruku i bićemo prinuđeni da tražimo suspenziju Bovana i EK Kikinda iz saveza, po raznim opravdanim osnovama. Neka se kolega malo zamisli koliko mu je pametno da se inati, jer sve što sam do sada najavljivao (da će Živanić biti kad-tad smenjen, izbačen iz saveza, proglašen nepoželjnom osobom, da će se Periću i meni dodeliti titule koje su nam otete, da ćemo dobiti podršku klubova po pitanju "Naslovnih anagrama"), sve to se obistinilo. Što bi Duško Korać rekao "Nisam baba Vanga, ali osećam dramaturgiju igre".

No comments:

Post a Comment