29/12/2014

Novi uspeh u komšiluku

Dragi prijatelji, zadovoljstvo mi je obavestiti vas da sam na 14. Memorijalu Pavle-Libran, koji organizuje zagrebački časopis "Kvizorama", zauzeo prvo mesto u sastavljanju anagrama, u konkurenciji 32 takmičara sa 85 radova.

Moj pobednički anagram, na temu "Hrvatska, dvadeset osma članica Europske unije", glasio je: SAD SRCE SLAVI, A DOMOVINA ČEKA TRENUTKE USPJEHA!

Pomenuti anagram mi je doneo nagradu od 500 kuna. Preostalo je još da žiri "Kvizorame" pregleda križaljke i nakon novogodišnjih praznika saopšti poredak u toj disciplini, kao i sveukupni plasman.

7 comments:

  1. Vrhunski uradak! Čestitam!

    ReplyDelete
  2. Pridružujem se čestitki!

    ReplyDelete
  3. Zorane, pridružujem se i ja čestitkama. Svaka čast!

    ReplyDelete
  4. Hvala!

    Verovatno će vam biti zabavno da vidite i ovaj anagram, koji je poslat više iz štosa nego s ambicijama za visok plasman:

    MA, SAD SE HVALE, A RADNIK TU OČEKUJE SPAS TVORNICE!

    ReplyDelete
  5. Evo i ja jednog za zajebanciju:

    Poruka iz EU:

    SDP, IVO SANADER, IVAN ČEHOK TE TUKAC LESAR SU AJME!

    ReplyDelete
  6. Anonymous27/1/15 17:41

    Moj anagram: DA, KROACIJA DOČEKA SVESTRAN SISTEM EU, PUN HVALE!
    Nisam imao prilike da vidim sve sastave, sem ovog Zoranovog.
    Čestitam
    NIKola ČD Pešić - Niš

    ReplyDelete