06/12/2014

Marko Obradović slistio padajuća slova

Na večerašnjem takmičenju u rešavanju padajućih slova pobednik je bio Marko Obradović, koji je svih sedam aforizama Ninusa Nestorovića (na slici) pronašao za svega 24 minuta. Sve zadatke rešili su još drugoplasirani Vladimir Obradović i trećeplasirani Miloš Karna, dok je debitant Uglješa Radović (inače, drugoplasirani na kvizu u četvrtak) nešto kasnije počeo, pa je stigao da uradi četiri zadatka. Sva četvorica učesnika ovog takmičenja će za nagradu dobiti nešto od enigmatske literature ili knjiga iz beletristike.

Mada nije bilo mnogo rešavača, ja sam zadovoljan, jer je eksperimentalni turnir pokazao da se ovakva vrsta zagonetke sasvim fino može rešavati i da zaslužuje mesto na stranicama enigmatskih časopisa. Posebno mi je drago što sam u svet enigmatike uveo još jednog talentovanog mladića, koji se oduševio knjigom "Put ka vrhu 2" koju sam mu poklonio.

Na kraju, evo i rešenja zadataka, sedam radova briljantnog aforističara Ninusa Nestorovića:

1. Iako svi govorimo srpski, ovde niko nikog ne razume!
2. Ako izuzmemo vojsku i policiju, Srbija je odlično naoružana!
3. Ako domovinu branimo lepotom, onda sam ja domaći izdajnik!
4. Džabe pametnom da piše, kad nema budala koje će to da čitaju!
5. Naša vlada radi kao kompjuter. Fali joj samo softver!
6. Talenti u Srbiji ne traju od danas do sutra. Oni su večiti!
7. Ne mogu da vam nabrojim sve poštene Srbe. Ima ih više od sto!

No comments:

Post a Comment