04/08/2014

Anrak Šolim najveštije obrtao slova

Na takmičenju ZEZ 16 pobedio je gimnazijalac Miloš Karna iz Beograda, koji je skupio 88 od mogućih 100 bodova. Miloš je već skrenuo pažnju na sebe uspešnim nastupima na kvizovima i veštim rešavanjem enigmatskih zadataka, tako da ovo nije iznenađujuće. Drago mi je što on i brat Đorđe postaju naslednici starih enigmatskih asova.

Marko Obradović je mogao imati isto bodova kao i pobednik da nije pogrešno upisao jednu reč, no i tada bi plasman ostao nepromenjen, jer je Miloš nešto brže poslao svoja rešenja. Po istom kriterijumu Sreten Perić je zauzeo treće mesto.

Zahvaljujem se svima koji su učestvovali na turniru. Pojedini takmičari bi sigurno imali i bolje rezultate da ih nisu obaveze sprečile da se ozbiljnije posvete rešavanju.

Konačan plasman na turniru ZEZ 16: 1. Miloš Karna 88 poena, 2. Marko Obradović 73, 3. Sreten Perić 73, 4. Ilija Ozdanovac 45, 5. Branislav Nikić 31, 6. Nikola Petkovski 28.

------------------------------------------------------
Zanimljivo da niko nije rešio obrtaljku iz indijske serije "Odbačena", zadatak za koji sam mislio da će ga moći rešiti i oni koji nisu čuli za tu seriju. Tu obrtaljku ću postaviti u okviru Enigmatske radionice, a evo preostalih rešenja:

1. IDU AUTIMA, PA MI TU AUDI
2. IĆI ĆE VEĆ NOLE U DUEL, ON ĆE VEĆ IĆI
3. TU VIČE NA PAPANE ČIVUT
4. SAVO, DOLAZI DIZALO DO VAS
5. AKO KENJAM, EMILE, ŽELI ME MANJE "KOKA"
6. SORI, GARI, BAJA BIRA GIROS
7. _____________ ?
8. LOS ANGELES (selen, Gasol)
9. ČAŠE LOMIM (mimo leša "Č")
10. ALIBUNARKE (ekran u Bila) - vidi sliku!

4 comments:

  1. Zaboravio sam da napišem, pobednik turnira za nagradu će dobiti bestseler Karen Tompson Voker: "Doba čuda". Za ovaj put toliko, krizna su vremena i nemam novca za bacanje.

    ReplyDelete
  2. Ma riješio sam ja to Zorane samo sam rješenje izgubio u hrpi slova, a poslije nisam imao vremena naći( iako mi ni to ne bi pomoglo!)

    ReplyDelete
  3. Čestitke mladom pobedniku Milošu Karni uz želju da i nadalje učestvuje u ovim našim enigmatskim takmičenjima i ostvaruje sjajne rezultate.
    Ja se nisam proslavio, jer sam morao u nekih 20-ak minuta da što pre nešto izrešavam pa sam išao sa lakšim zadacima. Kod rebusa sa Bilom u cajtnotu nisam ukapirao koja bi to reč počinjala sa 'alibu...', a uz to sam bio ubeđen da je u pitanju naziv tog modela računara. Kod zadatka pod brojem 5 bio sam nadomak rešenja, ali mi je vreme za slanje isticalo, pa sam ga rešio tek nakon 1-2 minuta od slanja rešenja.
    Sve u svemu jako lepo i zanimljivo takmičenje.

    ReplyDelete
  4. N. Petkovski4/8/14 17:07

    Važno je da se učestvuje, makar i simboločno, bez obzira na plasman, jer je ovo takmičenje gde mnogo toga omogući ili onemogući trenutna situacija u kojoj se nalazi učesnik. Ja sam rešio samo prve četiri palindromne rečenice, jer sam imao vremena samo za to. Malo je falilo pa da uopšte ne učestvujem jer je u Skopju sinoć bilo strašno nevreme sa obilnim kišama, poplava, jakog vetra i obilje atmosferskih pražnjenja. Kad je takvo (ne)vreme, ne sme se držati kompjuter uključen, pa sam morao da ga isključim u 19,20, a uključio sam ga ponovo nakon što je nevreme prošlo u 20,42. Za 30 minuta sam poslao samo ta 4 rešenja. Nakon toga sam za svoju dušu produžio sa rešavanjem i rešio još vulgarni i žargonski palindrom i rebus slovoskok. Nikako ne bih rešio indijsku obrtaljku i zadnja dva palindromska rebusa. Dakle, da sam imao više vremena za rešavanje, umesto osvojenih 28 boda, imao bih najviše 60 bodova. Ali, nije uopšte važno, zabavljao sam se koliko sam mogao i dovoljno mi je. Čestitke mladom "šampionu" na pobedi.

    ReplyDelete