11/06/2014

Hiljaditi broj "Kviskoteke" na kioscima

Zagrebački enigmatski časopis "Kviskoteka", čiji ugledni konkurs smo pratili prethodnih nedelja i koji je okupio nekoliko stotina takmičara, danas se hiljaditi put pojavio na kioscima. Čestitke kolegama na ovom velikom jubileju, ostvarenom u sve težoj i neizvesnijoj tržišnoj utakmici!

Pored sedam disciplina u okviru šampionata Hrvatske, "Kviskoteka" je raspisala i dodatno nadmetanje anagramista, na kome je u konkurenciji čak 350 autora sa 1100 anagrama pobedio izvrsni Miloš Milićević iz Doboja. Moj takmičarski rad u koji sam polagao najviše nade glasio je: OPET BLISTAJUĆI, LIST OBJAVIO I NOVI KRASNI KONKURS!

7 comments:

  1. Zoki za utehu, i ti, i Ero, i Ivica Šako ste sastavili bolji anagram (verovatno i mnogi drugi čije anagrame nisam video), a pobedio je ovaj glupi anagram da gluplji ne može da bude. Neka mi neko objasni ovde vezu postavke i rešenja, ja je iskreno ne vidim. Možda je ovde veza OBOJEN jer se časopis štampa u boji, svašta.

    ReplyDelete
  2. Ilija Đurković11/6/14 18:31

    Srećan jubilej "Kviskoteci" i puno uspjeha u daljem radu!

    ReplyDelete
  3. Željko Jozić11/6/14 22:47

    Zorane, anagram ti je zaista odličan, i većina sudionika (i ja) su se odlučili za "novinarski stil" tražeći poveznice (Pauletić, konkurs itd.), ali je pobijedio hvalospjevno-umjetnički anagram koji ruku na srce bolje ide uz Kviskotekin veliki jubilej.

    ReplyDelete
  4. Željko, ne znam zašto ovo meni objašnjavaš, jer nisam se žalio na odluku žirija, a Mile je bio taj koji je komentarisao da ne razume smisao anagrama.

    ReplyDelete
  5. Željko Jozić12/6/14 03:34

    Zato Zorane, jer je tvoj anagram po meni BOLJI od pobjedničkog :).
    Bolji je i od moga koji je bio sa sličnom idejom:
    PAULETIĆ OBOJI SVOJ LIST I TISKA NOV I BIRAN KONKURS.

    ReplyDelete
  6. Željko, po meni je i tvoj bolji od pobedničkog.

    ReplyDelete
  7. Tonči Milat14/6/14 11:33

    Pobjednički je anagram ezoteričniji od ostalih koje sam vidio, uredništvo je to očito smatralo prednošću. Osobno, preferiram Željkov uradak u odnosu na pobjednički. Iz iskustava nevezanih za enigmatiku, istaknuo bih da je u bilo kojem natjecanju bitno imati i "komparativnu" prednost: postojanje drugih radova sa sličnom idejom umanjuje originalnost, a time i izglede za ukupnu pobjedu: Miloš je imao neortodoksan pristup zadatku, drago mi je da mu se isplatio.

    ReplyDelete