04/06/2014

10. Prvenstvo Hrvatske u enigmatici - rezultati poslednjeg kola

Jubilarno, 10. Prvenstvo Hrvatske u enigmatici, u organizaciji zagrebačkog časopisa "Kviskoteka", završeno je trijumfom Tončija Milata sa Korčule. U poslednjem kolu on je u sastavljanju križaljke "kameleonke" osvojio 10 bodova, što mu je bilo dovoljno da sačuva vodeću poziciju sa ukupno 62 boda. Drugo mesto u generalnom plasmanu zauzeo je pobednik završne runde, Zdenko Ćavar, sa 60 bodova, treći je bio Boris Nazansky sa 59, a na četvrtom mestu sam ja, sa 56 bodova.

Ovogodišnji nastup okončao sam sa 10 bodova, čime se prognoza koju sam dao (da u poslednja tri kola imam šanse da dupliram broj bodova) ispunila. Na kraju sam čak imao i bod više nego prošle godine, kad sam bio vicešampion. Naravno, ovakvim učinkom, ostvarenim u konkurenciji nekoliko stotina takmičara, moram biti zadovoljan, pogotovo što sam u prošlom kolu uspeo da se domognem svog drugog trofeja na toj smotri vrhunske enigmatike. Ovim rezultatima sam potvrdio još jednom zašto sam prethodnih godina ubedljivo najuspešniji srpski enigmata.

Uz čestitke pobedniku Tončiju Milatu, zahvaljujem se svima koji su sa simpatijama ispratili moje odlične nastupe, mada moram primetiti da je i velikom broju ljudi bilo neprijatno što njihov ljubimac Bovan (onaj što kod sebe drži dva trofeja koja su ukradena meni i Sretenu Periću) nije bolje plasiran od mene. A dotični se baš trudio da pumpa atmosferu i pravi nekakve "žurke" na svom blogu, samo mu je koncepciju remetilo to što (ne želeći da pri tome spominje moje ime) ne može baš da izostavi i moje rezultate. Onda je nalazio nekakvo rešenje u tome da priča kako su srpski enigmati bili odlično plasirani, na tom, tom i tom mestu. Ali, da ne širim ovu priču dalje, bitniji od tog našeg prepucavanja je jubilej "Kviskoteke" i zato čestitam redakciji na 1000. broju, koji izlazi naredne srede. Vidimo se na svečanoj proslavi jubileja!

4 comments:

  1. Честитам на оствареном резултату. Сваки предан рад на крају резултира успехом. Догодине ће бити још боље.

    ReplyDelete
  2. Hvala, Kosta! Dogodine ipak neće biti tog takmičenja, jer je uredništvo "Kviskoteke" odlučilo da se od sada održava svake četvrte godine, kao svojevrsne enigmatske olimpijske igre. Ne znam koliko je to ispravna odluka, ali treba imati u vidu da tako nešto nije jednostavno finansijski ispratiti da bude na ovakvom vrhunskom nivou. Vremena su takva da je novinskim izdanjima sve teže da opstanu na tržištu, daj bože da takve enigmatske olimpijade bude kroz četiri godine!

    ReplyDelete
  3. Zoki, srdačne čestitke na velikom uspjehu!

    ReplyDelete
  4. Željko Jozić4/6/14 20:12

    Zorane, čestitam ti na postignutom uspjehu koji si ostvario nakon kontinuiranog i predanog rada!

    ReplyDelete