26/05/2014

Prijatelji Srbije: Larry Brash i Chris Sturdy

Kad neko živi hiljadama kilometara daleko od Srbije, nema ovde neki biznis ili nekog rođaka, nije naročito iznenađenje ako ga se ne tiču poplave koje su nas zadesile. Uglavnom i jeste tako, ali ima i ljudi velikog srca, koje vam predstavljam u ovoj poruci.

Na moj apel, koji sam uputio posetiocima sajta Anagrammy Awards, odazvali su se Larry Brash (Australija) i Chris Sturdy (Engleska). Uz reči kojima su izrazili saosećanje sa našim narodom, ovi vrsni anagramisti uplatili su donaciju na PayPal, na račun koji je otvorila Vlada Srbije za pomoć ugroženom stanovništvu. Svaka čast, prijatelji!

Inače, Chrisa (na slici desno) upoznao sam pre nekoliko godina u Londonu i prenoćio sam u njegovoj kući, tako da znam da je lafčina. Nije me iznenadilo ni što se javio Larry, jer način na koji godinama vodi svoj sjajni sajt Anagrammy Awards me je uverio da je čovek na mestu. Po uzoru na konkurs čiji je domaćin, nastalo je Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste, prethodnih godina najkvalitetnije enigmatsko takmičenje u Srbiji.

Naravno, obojica su značajno zastupljeni i u mojoj knjizi "World of Anagrams". U njihovu čast, evo nekih od izvrsnih anagrama kojima su predstavljeni u knjizi. Hvala im još jednom na lepom gestu solidarnosti!

Larry Brash:  
National Geographic = Gaining a clear photo (1998) 
Harley Davidson Motorcycles = Very costly old road machines (2000)
Antidepressant = Treats, ends pain (2002) 
Tetrahydrocannabinol = Inhaled, contrary to ban. (2002) 
International Space Station = It is not a pleasant container! (2002)

Chris Sturdy:
A nasty derailment = Meant train delays. (2005)
The Disney Corporation = Deep in cartoon history. (2007) 
Harry Potter and the Deathly Hallows by J. K. Rowling = A jolly hyper Hogwarts boy'll thwart dark in the end. (2007) 
All Things Bright and Beautiful = Lift a bible, laugh and sing truth. (2008) 
Four fingers and a thumb = Big hand for man's future. (2008)



No comments:

Post a Comment