23/05/2014

Pobednički rad Tončija Milata

Nakon priče Ivana Andonova, koja je oduševila ljubitelje enigmatike, narednih dana imaćete prilike da vidite još nekoliko odličnih radova sa konkursa zagrebačke "Kviskoteke". Prvi na redu je Tonči Milat, čiji rad je proglašen najboljim. U njegovoj priči od tačno 1000 slova nalaze se imena i prezimena 10 poznatih hrvatskih košarkaša.

Budući da je ovo vrlo interesantno i za čitanje i rešavanje, to će "Skrivalice" od sada biti jedna od posebno označenih stavki, pa se nadam da će se ova igra nastaviti i nakon šampionata Hrvatske. Jedina razlika je što ću ja insistirati da priče imaju maksimalno 1000 slova, a one će sadržati, kao i ovde, 10 tematski učaurenih pojmova. Nadam se da mi kolege iz "Kviskoteke" neće zameriti na pokretanju ove rubrike, jer ja im nisam nikakva konkurencija i blog posećuje mali broj ljudi koji su potencijalni čitaoci časopisa.


1 comment:

  1. Ova lepa ideja koju sam zamislio će ipak da malo pričeka na realizaciju, odnosno priče koje sam najavio prvo će biti premijerno objavljene u časopisu. Do tada, možete smišljati neke nove duhovite priče, vrlo rado ću ih objaviti.

    ReplyDelete