14/05/2014

10. Prvenstvo Hrvatske u enigmatici - rezultati četvrtog kola

U četvrtom kolu 10. Prvenstva Hrvatske u enigmatici, prvo mesto u disciplini "Tandem skandinavke" podelili su Željko Jozić (Osijek) i Božidar Šimundža (Dicmo). Čestitam pobednicima, kojima je to prvi osvojeni pehar na ovom konkursu "Kviskoteke"!

Moj učinak bio je 7 bodova, čime sam vrlo zadovoljan, jer ovo kolo sam smatrao najvećim iskušenjem pošto je trebalo napraviti dve odlične skandinavke u paru. Ne znam šta se žiriju više svidelo, da li latinokokteli (gde sam u obe skandinavke imao moleraje 3x17) ili možda skandinavke u kojima su pojedini pojmovi sadržali učahurene reči PERU i LIMA.

Vođstvo u generalnom plasmanu preuzeo je Zdenko Ćavar, koji ima 35 bodova, dva više od Tončija Milata i Borisa Nazanskog. Ja trenutno delim šesto mesto, sa 27 bodova, što mi daje šanse da u finišu napravim nešto značajno. A možete mi verovati na reč, napravio sam takve radove da neće biti iznenađenje ako dupliram trenutni broj bodova!

Kompletne rezultate i sve druge informacije u vezi prvenstva možete pogledati na blogu Adnana Spahića.



3 comments:

  1. Zorane! Na današnji dan : I "REDIKUL" od MANTOVE !

    ReplyDelete
  2. Ako je to neki rad za Enigmatsku radionicu, pošalji mi na mejl zoradis@eunet.rs . Komentari su predviđeni za ono što se odnosi na datu temu.

    ReplyDelete
  3. A rešenje ovoga je Klaudio Monteverdi.

    ReplyDelete