07/05/2014

10. Prvenstvo Hrvatske u enigmatici - rezultati trećeg kola

U današnjoj "Kviskoteci" br. 995 objavljeni su rezultati trećeg kola 10. Prvenstva Hrvatske u enigmatici. U disciplini "Filmogrami" (anagrami od filmskih naslova) pobedio je Igor Jelovčić iz Jezera, čiji pobednički rad o filmu Tomislava Radića vidite na slici. Rešenje ove anagramčine od 53 slova je: "Što je Iva snimila dvadeset prvog listopada dvije tisuće treće"!

Čestitam Igoru od srca na šampionskom anagramu i velikom uspehu, ostvarenom u konkurenciji od čak 475 autora sa 7300 filmograma!  Pošto smo već duže vreme prijatelji na Fejsbuku, znam da mu je ovo takmičenje mnogo značilo i da je presrećan što se proslavio ovom pobedom.

Što se tiče mog rezultata, u ovom kolu osvojio sam 8 bodova, čime sam popravio svoju poziciju u generalnom plasmanu. Naravno, time sam zadovoljan, ali da me ne shvatite pogrešno, mene kao velikog enigmatskog šampiona ne zanimaju neke deobe drugih i trećih mesta, istinski me raduju samo pobede i šampionske titule. Dakle, idemo dalje, ostala su još četiri kola, a pored izvrsnih anagrama koje sam poslao imam i druge adute u rukavu. 

2 comments:

  1. Pozdrav Zorane

    Prvo ti čestitam na uspješnom plasmanu u ovom kolu.
    Vidim da ni u ostalim kolima nisi loše prošao. Želim ti sreće
    u danjem radu i žestoku borbu do kraja.

    Neka bolji pobjedi! :)

    Usput ti čestitam na uspješnom pokretanju sajta.

    Poruka by Marko Mihaljević

    ReplyDelete
  2. Zdravo, Marko

    Hvala na čestitkama i lepim željama. Što se tiče ovog bloga, otvoren je za saradnju, pa ukoliko imaš nešto zanimljivo da ponudiš, vrlo rado ću objaviti. Pretpostavljam da si sad zauzet pravljenjem radova za preostala kola šampionata Hrvatske, na kome se vodi zaista žestoka borba velemajstora enigmatike.

    ReplyDelete