27/01/2015

Svaka čast, Vladeta!

Nakon skandalozne skupštine ESS u Boru, kolega Vladeta Trivunac iz Pančeva odbio je da primi povelju za životno delo, koju je trebalo da mu uruči sada već bivši predsednik saveza, Milorad Živanić. Vladetina izjava o tome objavljena je u "Vesniku" br. 40, koji izdaje EK "Nova zagonetka". Šta drugo da kažem nego da se zahvalim Vladeti na ovom ljudskom i visokomoralnom gestu, čime je stao uz svog kolegu i potvrdio da je častan čovek.

Inače, Vladeta me, kao iskusan enigmata koji i sam piše knjige, savetovao prijateljski da batalim sve ovo prepucavanje unutar saveza i da se orijentišem na svoje stvaralaštvo i kreativan rad. Moguće da je potpuno u pravu, ali, eto, imam neke gene na oca i teško mi padaju razne nepravde koje se događaju. Zato mi je bilo bitno da se na vanrednoj skupštini ESS (održanoj 24. januara u Beogradu) smeni Živanić, čija bahatost i marifetluci su bili uvreda za sve poštene enigmate. Takođe mi je bilo bitno i da ljudi čuju moje protivljenje krađama koje su bile na SES u Vranju i Boru, kada smo oštećeni Sreten Perić i ja, koji smo imali najbolje pojedinačne rezultate. Šta će se dalje dešavati, videćemo, ali verujem da novoizabrani predsednik ESS, Aco Janković iz Kragujevca, može da vrati savez na pravi kolosek. 

1 comment:

  1. Vladeta je čovek od principa, i na tome mu treba čestitati (ako mi se nešto ne sviđa u nekom udruženju, neću ni biti njegov član), iz istog proizilazi da podržavaoci Milorada Živanića, pošto ime se ne sviđa ko je sada predsednik ESS-a, lepo izađu iz članstva ESS-a, ovde mislim na Slavka nBovana i Mladena Markovića i neka se druže do mile volje sa njihovim drugarom Miloradom Živanićem, to im niko ne brani. Biće lepo i nama, a i njima.

    ReplyDelete