29/08/2014

Skice za borske razglednice (4)

U hotelu "Jezero" u Boru danas zvanično počinju 14. Susreti enigmata Srbije, na koje sam juče otputovao sa kolegama iz Hrvatske, Josipom Dubrovićem i Ilijom Ozdanovcem. Oni su me pokupili autom u Rumi (u smislu da su me povezli), ali verovatno ima i nekih enigmata koji bi voleli da su me "pokupili" i tako onesposobili da dođem u Bor.

Što se tiče moje najavljene kandidature za predsednika ESS, valjda je svakom normalnom čoveku jasno da one budalaštine što je Bovan pisao u svom pamfletu (kako je meni životni san da se dočepam te funkcije) nemaju nikakve veze sa istinom i da je moj motiv za to isključivo želja da poštenim radom pomognem poboljšanju statusa enigmatike u Srbiji. Svako ko poznaje moj dosadašnji rad i uspehe zna da bih ja odgovorno obavljao tu funkciju i trudio se da dovedem u savez mlade i talentovane ljude, koji bi predstavljali budućnost enigmatike u Srbiji.

Iz ED "Đorđe Natošević" iz Sombora pokrenuta je moja kandidatura pre svega kako bi se, zajedno sa preostala dva kluba u savezu, pogurala inicijativa za opoziv Milorada Živanića, koji ne poznaje moralne norme i nema nameru da podnese ostavku. Najbolje i najpoštenije rešenje za srpsku enigmatiku bilo bi da se karte malo promešaju i da somborski klub, koji je prethodnih godina postizao sjajne takmičarske i organizatorske rezultate, konačno dobije svog čoveka na čelu saveza, koji  bi radio na dobrobit svih klubova i članova (a ne kao neki dosadašnji koji su privatizovali tu funkciju i savez za lične potrebe).  

U Bor ne dolaze neki ljudi koji bi na skupštini sigurno glasali za mene: Mile Janković i Željko Dimović su još ranije najavili da imaju poslovnih obaveza, dok je Milutin Tepšić odustao iz finansijskih razloga. U takvoj situaciji, verovatno ću imati malu podršku, stoga ne gajim neke iluzije. Teško je poverovati da će neki stari ljudi, koji nisu skloni promenama, odjednom postati svesni situacije i da će im se probuditi savest. Svejedno, čak i da budem sam protiv svih, na skupštini će se čuti glas poštenja, pravde i istine, barem ću ustalasati taj mulj koji se odavno taloži u savezu.

Pozdravljam sve ljubitelje enigmatike koji me podržavaju i  koji ne nasedaju na satanizaciju kakva se godinama sprovodi prema meni. Oni koji u celoj ovoj priči primećuju jedino moje rđavo ponašanje, a ne nalaze za shodno da osude razne nepoštene, nečasne i nemoralne postupke (koji dovode do mojih žučnih reakcija), takvi i zaslužuju da im Živanić bude predsednik.   

No comments:

Post a Comment